سهمی - سرمایه سهمی
نوشته شده توسط : پلیکا

سامانه سهمی با دارا بودن تحلیل گران متخصص، با تجربه و حرفه ای در بازار سرمایه و با بهره مندی از امکانات نرم افزاری در راستای کسب حداکثر میزان سود و خلق ارزش برای سرمایه گذاران و کلیه علاقمندان در کنار ایشان به عنوان تحلیل گر مطمئن ارائه خدمات می نماید. وارد شدن به بازار سرمایه از روش مستقیم به دلیل تخصصی بودن بورس در بیشتر مواقع منجر به ضرر و از بین رفتن سرمایه گذاران می شود به همین دلیل متقاضیان فعالیت در بورس به ناچار همواره از منابع غیر رسمی اطلاعات مربوط به آموزش و یا تحلیل را دریافت می نمایند. #سهام #ارز #طلا #سهم #دلار #بورس #سیگنال #آموزش_بورس #تحلیل_تکنیکال #تحلیل_بنیادی.

-- فیلترنویسی و پیدا کردن سهم مناسب برای خرید، براحتی و بدون نیاز به کدنویسی. فیلترهایی مانند RSI، کندل استیک، میانگین‌های متحرک، CCI،  MFI، AROON، WR، MFI و. -- و خدمات بسیار دیگر  از قبیل نرخ دلار و سکه و طلا و  ارز دیجیتال و. --تشخیص الگوهای کندل استیک توسط ربات‌های بسیار  هوشمند سهمی:.

ارزیابی عملکرد صندوق های سرمایه گذاری سهمی و معمای استقبال از آنان توسط سرمایه گذاران

2 مدرس، گروه مدیریت مالی و بیمه، دانشکدۀ مدیریت و حسابداری، دانشگاه شهید بهشتی، تهران، ایران. 4 دانشیار ، گروه مدیریت دولتی، دانشگاه تهران، تهران، ایران. 1 دانشجوی دکتری مدیریت مالی، دانشگاه تهران، تهران، ایران.

درآمد فروش و سرمایه سهمی

درآمد خالص شامل تمام کسورات مربوط به عودت کالاها، احتمال عدم تحویل محموله و هزینه حساب‌های دریافتنی غیرقابل وصول (هزینه مطالبات سوخت شده که در ترازنامه تحت عنوان ذخیره‌ی مطالبات مشکوک الوصول ذکر می‌گردد) است. همانند نام آن (سرمایه پرداخت شده)، این حساب حقوق تنها به مبلغ پرداخت شده توسط سرمایه‌گذاران و سهام‌داران اشاره دارد و شامل مبالغ تولیدشده توسط کسب ‌و کار نمی‌شود، که در حساب سود انباشته ذخیره می‌گردد. سرمایه سهمی یک ردیف مهم است، اما در برخی موارد توسط شرکت‌ها به انواع مختلف حقوق صادره تفکیک می‌گردد و می‌تواند نشان‌دهنده سهام عادی یا سهام ترجیحی باشد که سهام ترجیحی شامل ارزش اسمی سهام است.

هنگامی که یک شرکت تأسیس می‌گردد، اگر تنها دارایی آن نقدینگی سرمایه‌گذاری شده توسط سهامداران آن باشد، ترازنامه در سمت راست و از طریق سرمایه سهمی یک حساب حقوق صاحبان سرمایه تراز می‌گردد. سرمایه سهمی (Share capital) (سرمایه سهامداران، سرمایه حقوق صاحبان سهام، سرمایه پرداخت شده مبلغی است که جهت استفاده در کسب ‌و کار توسط سهامداران شرکت سرمایه‌گذاری شده است. از طریق معادله اصولی که در آن دارایی‌ها معادل بدهی‌ها به علاوه حقوق هستند، ملاحظه می‌کنیم که دارایی‌ها باید از طریق یکی از این دو تأمین شوند. به طور خلاصه، اگر یک شرکت ۱۰ میلیون دلار با ارزش اسمی ۱۰۰ هزار دلار صادر کند، سرمایه حقوق صاحبان سهام آن به شکل زیر تفکیک می‌گردد:.

یک روش پیش روی شرکت جهت تأمین دارایی‌ها، ایجاد بدهی (استقراض وجه یا صدور بدهی) و بنابراین ایجاد تعهدات است که باید بازپرداخت شود. بخشی از درآمد فروش می‌تواند به شکل نقدی پرداخت شده و بخشی نیز می‌تواند از طریق مفاهیمی مانند حساب‌های دریافتنی اعتباری باشد. ثانیاً، به عنوان اولین مورد در صورت درآمد، درآمد فروش ردیفی مهم در مبنای بالا به پایین پیش‌بینی اظهارنامه درآمد است. استهلاک و مخارج SG&A از سود ناخالص کسر می‌گردد تا حاشیه عملکردی که تحت عنوان EBIT نیز شناخته می‌شود، محاسبه گردد. اولین خط در صورت درآمد، درآمد فروش است و این امر از دو جهت اهمیت دارد: اولا، نقطه آغازین رسیدن به درآمد خالص است.

 

منبع





:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: